Let's do this!

Frukosten har precis landat i magen. Axa's supergoda Müsli, två hårdkokta och ett glas apelsinjuice. En perfekt uppladdning med andra ord! Härnäst är det tänkt att jag ska hoppa in i duschen, välja fram en outfit och sedan bege mig in mot stan.

Har även plockat fram mina skolbetyg och mitt cv, som kan vara bra att ha med sig den första gången till Arbetsförmedlingen. Jag valde dock att skriva in mig via deras hemsida i förväg, så att alla mina uppgifter är ifyllda och klara när jag väl kommer ner. Praktiskt!

Vi får väl helt enkelt se vad dom har att säga. Förhoppningsvis kan man få ta del av diverse aktiviteter och tack vare det, även komma ut på arbetsmarknaden så fort som möjligt. Med aktiviteter menar jag t ex informationsmöten, jobbcoaching, rekryteringsträffar osv. Som jag nämnde igår i mina fem enkla tips, så gäller det att vara mottaglig och öppen till allt.

Förresten, vad skulle ni tycka om lite bilder till inläggen? Har valt att inte lägga upp några bilder, för att få all fokus på innehållet. Det hade dock varit kul att få lite respons. Vill att ni ska finna bloggen som ett roligt och intressant tidsfördriv, så att det inte enbart blir en massa fakta hit och dit. Så snälla, hojta till med lite respons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0