Lazy day

Jag valde idag att inte bege mig ut på någon jobbjakt. Har känt mig lite hängig och allmänt dålig sedan igår kväll, så därför känns det bättre att hålla sig hemma och kurera sig. Dessutom så är det väl inte världens bästa väder som har nått Jönköpingsområdet. Utanför fönstret i skrivande stund är det både blåst och regn. Inget vidare!

På måndag kör jag i alla fall igång på nytt igen! Hoppas förövrigt att det börjar ramla in lite mail snart. Har hört av mig till folk både här och där, men min inkorg ekar sorgligt tom även idag. Tyvärr. Men efter regn kommer solsken!

Vill förövrigt tacka alla som valt att följa den här bloggen. Det har gått väldigt fort de senaste dagarna och besökarantalet bara fortsätter att öka. Är dessutom väldigt tacksam för alla kommentarer som ramlar in.

Keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0