Kom igen nu då!

Skit också. Jag måste verkligen bli frisk. Magen vill inte direkt samarbeta. Det blev en tur till vårdcentralen igår, men blev tyvärr inte mycket klokare av det. Förhoppningvis vänder allt snart så att jag kan komma upp på fötter igen.

Det hände förövrigt en rätt intressant sak igår. Tog en dusch igår förmiddags. När jag en stund senare var färdig, hade jag fått två missade samtal på telefonen. Båda ifrån dolt nummer. Hade ett jobb ringt? Fick inte något mer samtal efter det och har inte hört någonting idag heller. Sitter och grämer mig över att jag kanske gått miste om ett jobb. Fast å andra sidan, om en person vill kalla mig till intervju eller anställa mig, borde dom väl försöka få tag på mig. Dock finns chansen att dom gav mig två samtal, vid uteblivet svar hoppade dom vidare till nästa.

Hoppas i alla fall att dom ringer igen, eller att någon annan hör av sig inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0