Hej och välkommen!

Du har nu kommit till min lilla blogg. Här kommer du att kunna följa mig på min väg till ett jobb. Den här bloggen är dock inte enbart för min egen del. Jag vill också kunna fungera som en inspirationskälla för andra och igenom bloggen, även kunna motivera och peppa andra som arbetssökande.

Förhoppningvis kan vi hjälpas åt längsmed vägen. Om det så handlar om jobbtips, tankar och funderingar eller länkspridningar. Fantasin har inga gränser. Dessutom är internet är ett oerhört kraftfullt verktyg. Det gäller bara att använda det på rätt sätt!

Jag hoppas i alla fall att ni väljer att följa den här bloggen med spänning. Spänn på er bältet, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Låter som en underbar blogg, då jag själv också söker jobb! :)

2011-04-05 @ 15:22:55
URL: http://thelittlegirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0