Feedback


Att få feedback på någonting man har gjort är oerhört skönt tycker jag. Speciellt när man har gjort någonting bra och feedbacken är desamma. Dock är jag alltid öppen för konstruktiv kritik och gillar att få åsikter utifrån någon annans perspektiv.

En läsare hörde av sig och skrev såhär gällande mitt cv:

"Tycker den såg riktig bra ut. Men glöm inte att ange att du har körkort, om du nu har det. Annars en väldigt koncis och kärnfull CV.

En arbetsgivare har inte tid att läsa igenom hur mycket text som helst. I ett sådant sammanhang blir det viktigt att förmedla så mycket information om sig själv som möjligt i så litet format som möjligt. Det har du lyckats med.

Sedan är ditt CV allmänt elegant och snyggt upplagt. Som arbetsgivare hade jag blivit imponerad.

Jag hade definitivt kallat dig på intervju om jag hade ett företag"

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är så duktig gubben & du tappar aldrig greppet/hoppet! Blir inspirerad av dig. Kämpa på <3

2011-04-14 @ 17:46:51
URL: http://fattigtrikemansbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0